Avid představil nové brzdy XX a XX World Cup

Nejvyšší řada brzd z nabídky firmy SRAM se dočkala nové generace, a to rovnou ve dvou verzích – standardní XX a nové XX World Cup. Došlo ke kompletnímu přepracování včetně úplně nových kotoučů, přinášíme stručné specifikace a oficiální fotografie.

Avid XX

Brzdy podle výrobce stejně komfortní při světovém poháru i víkendové projížďce se staly synonymem pro výkon a extra nízkou hmotnost. Technologie „TaperBore“ byla zdokonalena, nové brzdy používají jiný materiál, vyšší objem vyrovnávací nádobky a umožňují maximálně jednoduché plnění a odvzdušnění díky provedení Air-Trap, chystanému na rok 2012 i u nižších modelových řad.

TaperBore technologie

Hlavní paramery

  • vyšší objem vyrovnávací nádobky
  • kompletně nový vnitřní mechanismus páky
  • nové kované hliníkové dvoudílné třmeny
  • nové magnesiové tělo páky
  • nové kotouče HS1 nebo HSX
  • nastavení kontaktního bodu destiček bez nářadí, nastavení kroku páky klíčem
  • kompatibilní s objímkou MatchMaker X
  • organické destičky s hliníkovým plátem
  • kapalina DOT 5.1
  • hmotnost 289 g (přední brzda s kotoučem 160mm)

Avid XX World Cup

Hmotnost 270 gramů v kombinaci s vysokou účinností systému hovoří za vše. Černá lesklá úprava je odlišuje opticky, technologicky je to především magneziový třmen a větší pístky s vyšší účinností.

Rozdíly oproti XX

  • nové třmeny Mg
  • nastavení kontaktního bodu destiček klíčem
  • hmotnost 270 g (přední brzda s kotoučem 160mm)

Kotouče HS1 a HSX

Avid konečně přechází na jiný systém značení velikostí a dodávat bude kotouče 140, 160, 180 a 200mm ve verzi HS1, případně 140, 160 a 180mm HSX s hliníkovým unašečem. HS1 jsou kompletně přepracované G3 a přinášejí také hmotnostní úsporu.

Brzdy se objeví v prodeji od srpna 2011.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *